Koen Bruelemans

Testimonial / Getuigenis

Een testimonial of getuigenis die doel treft

Waarom een testimonial? Je klanten zijn de ideale verkopers

Waarom heb je een verkoopteam? Of waarom moet je zelf bij klanten het onderste uit de kan halen om je producten of diensten te verkopen? Omdat die zichzelf niet verkopen. Dat doe jíj. Of dat doen je medewerkers. En b2b verkoop je trouwens ook niet aan een bedrijf. Wél aan mensen. Want mensen kopen nu eenmaal van mensen. In een getuigenis laat je die mensen aan het woord. In je testimonial zijn zij je gedroomde ambassadeurs.

Getuigenis: scoor met krachtige argumenten

Ken je de redenen waarom potentiële klanten voor je product of bedrijf kiezen? Vaak zijn dat niet de argumenten uit je verkooppraatje. Wél enkele of verschillende voor hen praktische redenen. En dát zijn de argumenten die ook anderen over de streep trekken. Stap dus naar tevreden klanten en vraag hen waarom hun beslissing in je voordeel uitviel. Giet dat in een testimonial en je hebt een perfecte cocktail van krachtige argumenten die je prospects voor je doen kiezen.

Ja, schrijf mij een testimonial die doel treft

Je testimonial trekt twijfelaars over de streep

Wat doe jij wanneer je een product wilt kopen? Of wanneer je moet kiezen aan welk bedrijf je je opdrachten uitbesteedt? Juist. Op zoek gaan naar positieve commentaren van tevreden klanten. Naar een testimonial dus. Want geef toe: een getuigenis van mensen die voor dezelfde keuze stonden, haalt het laatste restje twijfel weg.

Ik schrijf je getuigenis

Je tevreden klanten aan het woord in een krachtige testimonial? Ik zoek ze voor je op. En giet hun getuigenis in een tekst die je prospects over de streep trekt. Vraag vrijblijvend een offerte voor een testimonial op maat van je bedrijf.