Koen Bruelemans

Direct mail

Direct mail schrijven die ook écht verkoopt

Meetbare resultaten

Direct marketing is zowat het goedkoopste marketingmiddel. En bovendien het meetbaarste. Je weet hoeveel klanten of prospects je direct mail ontvangen. Je gaat perfect na hoeveel reacties je krijgt en wie er precies reageert. Op basis daarvan vergelijk je de opbrengst met de kost ervan. En dat is natuurlijk het belangrijkste: de opbrengst ervan moet hoger liggen dan de kost.

Gepersonaliseerde reclame

Krijg je graag post op je persoonlijke naam? Ja, toch? Een direct mail is heel persoonlijk. En ook al ziet je klant of prospect onmiddellijk dat het om een mailing gaat, toch is de kans uiterst groot dat hij of zij die opent. En vanaf dat moment moet elk onderdeel van je mailing je klant of prospect precies laten doen wat jíj wilt: verkopen.

Ja, bezorg mij een offerte voor een direct mail die scoort

Een scorende direct mail schrijven?

En uit welke onderdelen bestaat een goede en efficiënte mailing? In elk geval een verkoopbrief. Dat is de basis. Daar komen nog een antwoordkaart en een retourenveloppe bij. En eventueel nog andere elementen, zoals een folder of een cadeautje. Dat laatste werkt altijd.

Direct mail schrijven volgens de regels van de kunst

Een goede direct mail schrijven en samenstellen? Je copywriter kent de regels ervan allemaal. En past ze ook toe. Zo zorgt hij ervoor dat je lezer zijn voordeel onmiddellijk ziet. En dat alle elementen van de mailing je klant of prospect ook écht doen reageren.

Ja, bezorg mij een offerte voor een direct mail die scoort

Ik schrijf je direct mail op maat

Je mailing zelf schrijven of laten schrijven door een medewerker? Neem het zekere voor het onzekere: schakel een ervaren copywriter in.