c

E-mailing

Een e-mailing schrijven die geopend én gelezen wordt

Een e-mailing schrijven: wondermiddel?

E-mailmarketing. Elk bedrijf gebruikt het volop. Logisch ook. Een e-mailing verstuur je met één klik én is spotgoedkoop. Reactie gegarandeerd. Alleen: hoeveel? Reageert 1 procent van de ontvangers? Of 15? Een gigantisch verschil. Je opdracht: een e-mailing schrijven die doel treft. Gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want een slechte e-mail jaagt je potentiële klanten mijlenver weg.

Een e-mailing schrijven? Je eerste taak: opvallen

Het grote nadeel van e-mailings? Iedereen doet het. Mailboxen puilen uit van reclamemailings. De meeste daarvan verdwijnen – ongelezen – meteen in de prullenbak. Tenzij de ontvanger een voordeel ziet. En de e-mail opent én leest. Dat is je opdracht: je e-mailing eruit laten springen. Met een onderwerp dat je klant nieuwsgierig maakt en dat tot de verbeelding spreekt.

Ik wil een e-mailing die opvalt én gelezen wordt

E-mailing schrijven: kort én krachtig

Zodra je e-mailing het scherm van de ontvanger vult, moet die onmiddellijk scoren. Met een korte tekst die liefst in één scherm past. Met een zinderende tekst die met elk woord je aanbod duidelijk maakt. En met een overduidelijke call-to-action die de lezer laat doen wat jij wilt. Je e-mailing is eigenlijk je online verkoopbrief.

Een landingspagina verhoogt de reactie op je e-mailing

Wat is een landingspagina? Een naadloze verbinding tussen je e-mailing en je website. Een webpagina die de lezer tot klant converteert. Op een landingspagina schreeuw je je aanbod nog eens van de daken. Zet je het voordeel voor de lezer nog eens extra groot in de verf. En maak je overduidelijk wat de lezer moet doen om op je aanbod in te gaan. En van de voordelen te genieten.

Koen schrijft e-mailings die scoren

Laat een ervaren copywriter als Koen een e-mailing schrijven die scoort.

Ik wil een e-mailing die opvalt én gelezen wordt

Wat ik voor je doe

Tevreden klanten